Vakken
Engels
Frans
Duits
Spaans
Nederlands
Grieks
Portugees
Italiaans
Latijn
Japans
Biologie
Aardrijkskunde
Natuur- en scheikunde
Wiskunde, rekenen
Economie
Geschiedenis
Eigen methodes
Alle vakken
Home
›
Alle vakken
›
Eigen methodes
›
!zbeleidswetenschap
› 15
Helaas is de overhoormodule niet beschikbaar. Wel kun je deze lijst overhoren via StudyGo. Klik op 'Overhoren'
!zbeleidswetenschap
, deel a
hoofdstuk 15
Jaar 1 (universiteit)
Link voor email / website
Link naar overhoring, zonder bewerk/reactiemogelijkheid (ELO)
Open met deze code de oefening in miniTeach
Twitter
Facebook
Google+
LinkedIn
stappen voor procesanalyse = 1. orienteren op beleid en beleidsveld en verzamelen gegevens voor analyse 2. grafische weergave beleidsveld maken 3. doeleinden van beleid inventariseren 4. plaats doeleinden in veldmodel 5. inventariseren instrumenten en actoren 6. plaatsen instrumenten in veldmodel 7. controleren veldmodel op compleetheid en abstractieniveau 8. veldmodel aan deskundigen uit beleidsorganisatie en beleidsveld voorleggen stappen expliciteren beleidstheorie = 1. verzamelen uitspraken van beleidsactoren over het beleid 2. overwegen welke de processen zijn aan de hand van uitspraken 3. opsporen finale relaties door doelboom 4. feitelijke toestanden opsporen 5. opsporen causale relaties 6. opsporen expliciete normatieve relaties 7. samenvoegen van finale, causale en normatieve veronderstellingen tot gereconstrueerde beleidstheorie 8. weergeven beleidstheorie in graaf of pijlenschema
Ingezonden op 22-06-2012 - 1316x bekeken.
Nog niet genoeg stemmen voor waardering: geef je mening!
voting system
1
2
3
4
5
Maak gratis account aan
Toon volledig menu
Door deze site te gebruiken, ga je akkoord met het gebruik van cookies voor analytische doeleinden, gepersonaliseerde inhoud en advertenties.
Meer informatie.
Overhoor en verbeter je talenkennis op woordjesleren.nl. De grootste verzameling van Franse, Engelse, Duitse en anderstalige oefeningen. Naast talen zijn ook andere vakken beschikbaar, zoals biologie, geschiedenis en aardrijkskunde!