Vakken
Engels
Frans
Duits
Spaans
Nederlands
Grieks
Portugees
Italiaans
Latijn
Japans
Biologie
Aardrijkskunde
Natuur- en scheikunde
Wiskunde, rekenen
Economie
Geschiedenis
Eigen methodes
Alle vakken
Home
›
Alle vakken
›
Eigen methodes
›
Handboek Online Marketing
› 16 plan opzet, campagnes rendement en meting
Helaas is de overhoormodule niet beschikbaar. Wel kun je deze lijst overhoren via StudyGo. Klik op 'Overhoren'
Handboek Online Marketing
, deel 1
16 plan opzet, campagnes rendement en meting
Jaar 1
Link voor email / website
Link naar overhoring, zonder bewerk/reactiemogelijkheid (ELO)
Open met deze code de oefening in miniTeach
Twitter
Facebook
Google+
LinkedIn
randvoorwaarden omp = omp als deel/afgeleide van en match met organisatie en marketing strategieen en doelen; betrek al je stakeholders bij de tot standkoming van het omp; het omp als business case met smart doelen, een multimediale uitrel een tijdsbalk en een kostenindicatie 7 stappen omp = koppeling aan organisatie, swot analyse, IFV bepalen, online marketing en 4c model formuleren, bepaal de online middelen en 4r model, OPAFIT en het plan van aanpak, feedbak en analyse OMP stap 1 = koppeling aan bestaande organisatie en doelstellingen en plannen. wat wordt het afgeleide doel van het omp? het omp zal flexibel, praktisch en kneedbaar opgesteld dienen te worden OMP stap 2 = swot analyse, rekening houdend met het middel internet en de fase waarin de organisatie verkeert bij implementeren van online markt OMP stap 3 = bepaald de identitiet, focus en visie en de online marketing strategie OMP stap 4 = formuleer de online marketing doelen en het 4c model. kwantificeer, geef prioriteiten en faseer je doelstellingen in de tijd. de 4c's zijn een logisch voortvloeisel van de IFV. de strategie en de doelen vormen de brug naar online middelen cost = welk kostenvoordeel heeft jouw klant bij jouw organisatie online? consumer value = wat is de unieke online meerwaarde voor de online gebruiker? convenience = hoe gemakkelijk zijn de online middelen te gebruiken? communication = hoe wekt de communicatie/promotie vertrouwen bij de gebruiker? OMP stap 5 = bepaal de online middelen mix en het 4r model. omdat de website het hart vormt van de online mix, is het handig om 2 ict modellen te maken; een van de huidige en een van de gewenste situatie van de website. bepaal verder welke online middelen ingezet zullen worden, breng prioriteiten aan voor de budgetverdeling en omschrijf heel concreet hoe je elk online middel gaat inzetten. beoordeel tot slot de gehele samengestelde online mix aan de hand van het 4r model OMP stap 6 = opafit en het pva. nu dient de organisatie ingericht te worden voor operationalisatie Opafit = organisatie, personeel, administratieve procedures, financiering, informatie en vastlegging, techniek opafit organisatie = hoe ziet de organisatie van het project of webteam er uit? opafit personeel = wel of niet uitbesteeds, wel of niet interne/externe medewerkers opafit administratieve procedures = tijdens het project, bijv projectomschrijving en facturatie opafit financiering = is voldaan aan alle organisatie vereisten om het budget los te krijgen? opafit informatie en vastlegging = wel of niet vaste meetings en communicatie rondom voortgang? opafit techniek = een belangrijke variabele die het internet project flink kan beinvloeden pva 1 = wat is de probleemstelling en de centrale doelstelling en vraag die het omp beantwoord? pva 2 = wat is de situatie en opdracht omschrijving? pva 3 = wie is de interne en/of externe opdrachtgever? pva 4 = wie is de opdrachtnemer? pva 5 = wat zijn de IFV strategie en online doelen? pva 6 = wat is de projectmethodiek? pva 7 = wat zijn de actoren van het project? HR, bureaus, afdelingen etc. pva 8 = wat zijn de projectprincipes? producteisen, doorlooptijd, fall back plan, investeringsissues, gevolgen voor organisatieprocessen, etc. pva 9 wat zijn de milestones (deelopleveringen) en deliverables afgezet tegen de tijd? pva 10 = welke activiteiten moeten plaatsvinden voor de deelopleveringen en eindresultaat? OMP stap 7 = feedback en analyse
Ingezonden op 07-06-2013 - 2355x bekeken.
Nog niet genoeg stemmen voor waardering: geef je mening!
voting system
1
2
3
4
5
Maak gratis account aan
Toon volledig menu
Door deze site te gebruiken, ga je akkoord met het gebruik van cookies voor analytische doeleinden, gepersonaliseerde inhoud en advertenties.
Meer informatie.
Overhoor en verbeter je talenkennis op woordjesleren.nl. De grootste verzameling van Franse, Engelse, Duitse en anderstalige oefeningen. Naast talen zijn ook andere vakken beschikbaar, zoals biologie, geschiedenis en aardrijkskunde!