Vakken
Engels
Frans
Duits
Spaans
Nederlands
Grieks
Portugees
Italiaans
Latijn
Japans
Biologie
Aardrijkskunde
Natuur- en scheikunde
Wiskunde, rekenen
Economie
Geschiedenis
Eigen methodes
Alle vakken
Home
›
Alle vakken
›
Eigen methodes
›
Nederlands: Mondelinge en schriftelijke taalvaardigheid
› 1 Reclame
Helaas is de overhoormodule niet beschikbaar. Wel kun je deze lijst overhoren via StudyGo. Klik op 'Overhoren'
Nederlands: Mondelinge en schriftelijke taalvaardigheid
, deel 4
1 Reclame
Jaar 1 (universiteit)
Link voor email / website
Link naar overhoring, zonder bewerk/reactiemogelijkheid (ELO)
Open met deze code de oefening in miniTeach
Twitter
Facebook
Google+
LinkedIn
telemarketing = E-mailmarketing is een van de instrumenten die marketeers inpassen in de mediamix, naast ... en direct mail. billboards = In Japan wordt een procedé getest met ... die uitgerust zijn met een camera die voorbijgangers kan identificeren. Op die manier kunnen "gepersonaliseerde" reclameboodschappen worden getoond. sandwichman = Wie met een kartonnen bordje om de hals ... voor KVS wou spelen, kon gratis binnen. bantering = ..., het fenomeen waarbij merken hele programma's of soaps kopen en op een heimelijke manier aan product placement gaan doen. corporate image = Ook musea zijn opzoek naar een ... . Antwerpen geeft de toon aan en heeft nu een eigen huisstijl voor zijn musea. copywriter = een tekstschrijver die is gespecialiseerd in het schrijven van reclametekst en andere wervende teksten. artdirector = een artistiek leider die verantwoordelijk is voor de artistieke visie van een bedrijf in de creatieve industrie. direct marketing = Engelse term voor reclame maken voor producten door potentiële klanten direct en persoonlijk te benaderen. sponsoring = Het beschikbaar stellen van financiële middelen aan sporters of aan andere organisaties met de afspraak om als tegenprestatie reclame of publiciteit voor de sponsor te verzorgen commerical = reclameclip datamining = Op een geavanceerde manier naar informatie in grote gegevensbestanden zoeken. brandnames = merknamen of logo's die universeel klinken en verkoopbaar zijn. teasing = symbolen gebruiken om de nieuwsgierigheid van potentiële kopers te prikkelen in advertenties JEP = Jury voor Ethische Praktijken inzake Reclame
Ingezonden op 20-04-2015 - 492x bekeken.
Nog niet genoeg stemmen voor waardering: geef je mening!
voting system
1
2
3
4
5
Maak gratis account aan
Toon volledig menu
Door deze site te gebruiken, ga je akkoord met het gebruik van cookies voor analytische doeleinden, gepersonaliseerde inhoud en advertenties.
Meer informatie.
Overhoor en verbeter je talenkennis op woordjesleren.nl. De grootste verzameling van Franse, Engelse, Duitse en anderstalige oefeningen. Naast talen zijn ook andere vakken beschikbaar, zoals biologie, geschiedenis en aardrijkskunde!