Vakken
Engels
Frans
Duits
Spaans
Nederlands
Grieks
Portugees
Italiaans
Latijn
Japans
Biologie
Aardrijkskunde
Natuur- en scheikunde
Wiskunde, rekenen
Economie
Geschiedenis
Eigen methodes
Alle vakken
Home
›
Alle vakken
›
Eigen methodes
›
PTa stof Frans
› 5 stencil
Helaas is de overhoormodule niet beschikbaar. Wel kun je deze lijst overhoren via StudyGo. Klik op 'Overhoren'
PTa stof Frans
5 stencil
Jaar 4 (havo)
Link voor email / website
Link naar overhoring, zonder bewerk/reactiemogelijkheid (ELO)
Open met deze code de oefening in miniTeach
Twitter
Facebook
Google+
LinkedIn
douter {s'en douter de} = twijfelen (vermoeden) exprimer = uitdrukken favoriser = begunstigen; in de hand werken grâce à = dank zij il est question de... = er is sprake van... insister sur,... que = aandringen op; erop staan dat... le maire = de burgemeester la mairie = het gemeentehuis mieux {bijw} = beter meilleur {bnw.} = beter moins = minder rare = zeldzaam remplacer = vervangen reprocher = verwijten ressembler à = lijken op la ressemblance = de gelijkenis/overeenkomst résumer = samenvatten réussir (à) = erin slagen (om) la réussite = het succes/het slagen signifier = betekenen qu'est-ce que cela signifie? = wat betekent dat? souligner = onderstrepen; benadrukken un titre secondaire/chapeau = een ondertitel {van krantenartikel} vouloir dire = willen zeggen; bedoelen qu'est-ce qu'il veut dire? = wat wil hij zeggen/bedoelt hij? qu'est-ce que cela veut dire? = wat wil dat zeggen/wat betekent dat?
Ingezonden op 07-06-2016 - 581x bekeken.
Laatst bijgewerkt:
17-06-2016
.
Nog niet genoeg stemmen voor waardering: geef je mening!
voting system
1
2
3
4
5
Maak gratis account aan
Toon volledig menu
Door deze site te gebruiken, ga je akkoord met het gebruik van cookies voor analytische doeleinden, gepersonaliseerde inhoud en advertenties.
Meer informatie.
Overhoor en verbeter je talenkennis op woordjesleren.nl. De grootste verzameling van Franse, Engelse, Duitse en anderstalige oefeningen. Naast talen zijn ook andere vakken beschikbaar, zoals biologie, geschiedenis en aardrijkskunde!