Vakken
Engels
Frans
Duits
Spaans
Nederlands
Grieks
Portugees
Italiaans
Latijn
Japans
Biologie
Aardrijkskunde
Natuur- en scheikunde
Wiskunde, rekenen
Economie
Geschiedenis
Eigen methodes
Alle vakken
Home
›
Alle vakken
›
Eigen methodes
›
Madelonn :)
› 5 Nederlands 5.7
Helaas is de overhoormodule niet beschikbaar. Wel kun je deze lijst overhoren via StudyGo. Klik op 'Overhoren'
Madelonn :)
5 Nederlands 5.7
Jaar 3 (vwo)
Link voor email / website
Link naar overhoring, zonder bewerk/reactiemogelijkheid (ELO)
Open met deze code de oefening in miniTeach
Twitter
Facebook
Google+
LinkedIn
regionen=delen; gebieden quasi=zogenaamd trends=modes sensaties=prikkels, ontroering manipulatie=beïnvloeding lanceren=op de markt brengen, afvuren marginaal=van weinig betekenis exotische=uitheemse, vreemde ludieke=speelse analyse=verklarende ontleding variatie=verandering; wijziging ingrediënten=bestanddelen tendens=stroming; trend wie met ... omgaat, wordt ermee besmeurd=pek het verloren ...=schaap paarlen voor de ... werpen=zwijnen drinken als een ...=Tempelier zo arm als ...=Job wij gij niet wilt dat u ..., doet dat ook aan een ander niet=geschiedt iemand op zijn ... geven=tabernakel zijn licht niet onder de ... zetten=korenmaat iets met de mantel der ... bedekken=liefde dat mag ... weten=Joost in gezegende ... verkeren=omstandigheden niet van ... zijn=gisteren zijn handen in ... wassen=onschuld wie niet ... zal ook niet eten=werkt een wet van Meden en ...=Perzen wie wind waait, zal ... oogsten=storm vette en ... jaren=magere
Ingezonden op 12-06-2017 - 239x bekeken.
Nog niet genoeg stemmen voor waardering: geef je mening!
voting system
1
2
3
4
5
Maak gratis account aan
Toon volledig menu
Door deze site te gebruiken, ga je akkoord met het gebruik van cookies voor analytische doeleinden, gepersonaliseerde inhoud en advertenties.
Meer informatie.
Overhoor en verbeter je talenkennis op woordjesleren.nl. De grootste verzameling van Franse, Engelse, Duitse en anderstalige oefeningen. Naast talen zijn ook andere vakken beschikbaar, zoals biologie, geschiedenis en aardrijkskunde!