Vakken
Engels
Frans
Duits
Spaans
Nederlands
Grieks
Portugees
Italiaans
Latijn
Japans
Biologie
Aardrijkskunde
Natuur- en scheikunde
Wiskunde, rekenen
Economie
Geschiedenis
Eigen methodes
Alle vakken
Home
›
Alle vakken
›
Eigen methodes
›
Handboek Online Marketing
› 5 de online marketingmux van middelen en het 4r model
Helaas is de overhoormodule niet beschikbaar. Wel kun je deze lijst overhoren via StudyGo. Klik op 'Overhoren'
Handboek Online Marketing
, deel 1
5 de online marketingmux van middelen en het 4r model
Jaar 1
Link voor email / website
Link naar overhoring, zonder bewerk/reactiemogelijkheid (ELO)
Open met deze code de oefening in miniTeach
Twitter
Facebook
Google+
LinkedIn
De internet p’s = positioning, packaging, portals, pathways, pages, personalization, progression, payments, processes, performance Positioning = onderscheid jezelf ook online Packaging = hoe jij je online informatie/diensten/producten aanbiedt Portals = je gestructureerde en ongestructureerde info zoals op fora en communities Pathways = de paden die je bezoekers dienen te volgen om op je website te komen Pages = is al je content nodig, relevant en nuttig voor de bezoeker? Personalization = zoals persoonlijk look en feel web en relevante persoonlijk content progression = de kunst van het omzetten van je bezoeker tot klant payments = de manieren van online betalen op je website processes = je functionele ontwerp (aan de gront - usability - en back office) performance = de uiteindelijke werking van je website goede online marketing doelstellingen zijn = gekwantificeerde doelstellingen die meetbaar en concreet zijn: ze zijn makkelijk te meten, analyseren, leren, bij te sturen op korte termijn, hebben onbepaalde looptijd, continu veranderende bedrijfscultuur etc. online doelstellingen kunnen zijn = internet als promotieinstrument, directe verkoop van goederen of diensen, productinnovaties/concurrentievoordeel benadrukken, content en advies verhandelen, advertentie inkomsten en sponsoring, verhandelen consumentengegevens, maken van producten voor derden via het web kwantificering = doelstellingen die online gesteld worden kunnen ten alle tijden gemeten worden. meten van doelstellingen aan de hand van = verkeer, downloads, unieke bezoekers per maand, views, verkeer naar landingspagina online middelen gebruiken = na het bepalen van de IFV, online marketing strategie, het benoemen van de 4 c's en de 10 ip's en de online doelen, wordt het tijd om de online middelen te kiezen. overzicht van online middelen = website, viral marketing, content strategie, e-mail marketing, microsites, social media, webvertising en affiliates, mobiele marketing, online video advertising het 4r model = relevantie, rich, retentie, reactie en rendement relevantie = de timing, vorm en gerichte content rich = de inhoud en boodschap die direct een behoefte dient te bevredigen retentie = de herhaling van de boodschap reactie en rendement = de interactie
Ingezonden op 06-06-2013 - 2279x bekeken.
Nog niet genoeg stemmen voor waardering: geef je mening!
voting system
1
2
3
4
5
Maak gratis account aan
Toon volledig menu
Door deze site te gebruiken, ga je akkoord met het gebruik van cookies voor analytische doeleinden, gepersonaliseerde inhoud en advertenties.
Meer informatie.
Overhoor en verbeter je talenkennis op woordjesleren.nl. De grootste verzameling van Franse, Engelse, Duitse en anderstalige oefeningen. Naast talen zijn ook andere vakken beschikbaar, zoals biologie, geschiedenis en aardrijkskunde!