Vakken
Engels
Frans
Duits
Spaans
Nederlands
Grieks
Portugees
Italiaans
Latijn
Japans
Biologie
Aardrijkskunde
Natuur- en scheikunde
Wiskunde, rekenen
Economie
Geschiedenis
Eigen methodes
Alle vakken
Home
›
Alle vakken
›
Eigen methodes
›
Handboek Online Marketing
› 11 microsites
Helaas is de overhoormodule niet beschikbaar. Wel kun je deze lijst overhoren via StudyGo. Klik op 'Overhoren'
Handboek Online Marketing
, deel 1
11 microsites
Jaar 1
Link voor email / website
Link naar overhoring, zonder bewerk/reactiemogelijkheid (ELO)
Open met deze code de oefening in miniTeach
Twitter
Facebook
Google+
LinkedIn
microsite = deelsites, minisites, multisites of substitutes. deze kunnen fungeren als landingssite voor een campangne of een campagne voor een specifieke doelgroep eigenschappen minisites = doelgricht meetbaar actiematig opvolgende op online campagnes, concreet gericht op 1 product weinig afleiding, de aanbieder is zo meerdere keren aanwezig in de zoekmachines vormen microsites = actielanding, taalvariant, focussite, campagne actielanding = online actie, consument direct landen op site, geen afleiding van landingsdoel, tijdelijk, van traffic conversie realiseren taalvariant = juiste vindbaarheid in land en juiste indexering, taalversie kan decentraal onderhouden worden, crosslink naar ander taalversies focussite (product/dienst voor specifieke doelgroep) = focus op de product/marktcombinatie, vormen zoals een weblog bijlage loskanaal. campagne = zware toepassing geen invloed op hoofdsite, niet slagen virale campagne geen invloed op hoofdsite, losse actiedatabase opbouwen, uitgebreide analyse is mogelijk microsites zijn ook geschikt voor = wedstrijden, promotionele campagnes, crisis communicatie, internet banner advertenties, recruiting, product lanceringen, virtuele pressrooms 10 tips gebruik microsites = eenvoudig, levensduur kort houden, link van corporate naar microsite niet andersom, geef een beloning voor het geven van info, wees to-the-point lever alleen nodige info, laat u niet afleiden door corporate site, geef een mogelijkheid om vragen te stellen, vermijd scrollpagina's teveel graphics en tekst, meten is weten relevantie = de relevantie is hoog, vanwege hun bestaansrecht rich = microsites moeten gefocust zijn en compact in aanbod retentie = microsites kennen een hoog terugkeerratio vanwege toespitsing op bijv 1 taal reactie en rendement = de vall to action moet sterk duidelijk kort en bondig zijn
Ingezonden op 06-06-2013 - 2223x bekeken.
Nog niet genoeg stemmen voor waardering: geef je mening!
voting system
1
2
3
4
5
Maak gratis account aan
Toon volledig menu
Door deze site te gebruiken, ga je akkoord met het gebruik van cookies voor analytische doeleinden, gepersonaliseerde inhoud en advertenties.
Meer informatie.
Overhoor en verbeter je talenkennis op woordjesleren.nl. De grootste verzameling van Franse, Engelse, Duitse en anderstalige oefeningen. Naast talen zijn ook andere vakken beschikbaar, zoals biologie, geschiedenis en aardrijkskunde!