Vakken
Engels
Frans
Duits
Spaans
Nederlands
Grieks
Portugees
Italiaans
Latijn
Japans
Biologie
Aardrijkskunde
Natuur- en scheikunde
Wiskunde, rekenen
Economie
Geschiedenis
Eigen methodes
Alle vakken
Home
›
Alle vakken
›
Eigen methodes
›
Handboek Online Marketing
› 12 social media
Helaas is de overhoormodule niet beschikbaar. Wel kun je deze lijst overhoren via StudyGo. Klik op 'Overhoren'
Handboek Online Marketing
, deel 1
12 social media
Jaar 1
Link voor email / website
Link naar overhoring, zonder bewerk/reactiemogelijkheid (ELO)
Open met deze code de oefening in miniTeach
Twitter
Facebook
Google+
LinkedIn
social media = de macht ligt bij de ontvanger en de lezen. een aantal voorbeelden zijn: reviews, fora blogs social news social networks, user-generated content, online, chats 3 belangrijke eigenschappen social media = het kanaal is niet sterk georganiseerd en komt organisch tot stand, de communicatie is niet strak geregisseerd en geredigeerd, het kanaal zelf vormt de strategisch waarde 3 gedragskenmerken social media = in de social media vindt snel acceptatie of afwijzing plaats, social media is een menselijk communicatiekanaal zonder regie en zakelijke toon, social media bestaat uit sterke netwerken s.o.c.i.a.l. = speed, organic, collaboration, intelligence, anti-structure, learning speed = communiceren via sm kanalen is veel sneller dan die via traditionele organic = het platform en de omgeving wordt organisch en puur gevormd collaboration = het samen met klanten, gebruikers ontwikkelen van producten intelligence = het gebruiken van kennis van de internetmassa anti-structure = de aanwezigen bepalen de structuur, toon en het onderwerp learning = door vergaande interactie kan veel worden geleerd social media middelen = bloggen, microbloggen, wiki's, social news and networking, podcasts, RSS, crowdsourcing en collaboration bloggen = persoonlijke, business, politieke, nieuwes en themablogs microbloggen = de sociale omgeving is beperkter en gesloten en de manier van communiceren is sneller en korter ivm met bloggen wiki's = het is een open en interactieve toepassing waarbij de lezer ook onderdeel kan zijn van de lerende gemeenscaho social news en networking = social nieuws word door de crowd gebracht en aangeboden podcasts = het uitzenden van video en/of audio via het web rss = really simple syndication, voor het eenvoudig doorplaatsen van artikelen crowdsourcing = samen met klanten gebruikers doorontwikkelen van producten succesfactoren social media = consumenten delen graag meningen en reviews, speel hier op in; de authority en de machtsposities van blogs zijn enorm, maak daar gebruik van; wees persoonlij, betrokken op en eerlijk in social media POST model = people, objectives, strategy en technology POST model people = wie je wilt bereiken POST model objectives = doelen die je stelt voor jouw social media marketing POST model strategy = welk langdurig pad ga je betreden om tot de doelen te komen POST model technology = welke middelen zet je in voor je campagne. Het gaat hier om middelen zoals weblogs social media relevantie = de dialoges en reacties van de aanbieder dienen relevant te zijn social media rich = gezamenlijk wordt de content rijk van waarde social media retentie = door het onderhouden en juist inzetten van social media social media reactie en rendement = reageer op kritiek en wees niet te veel gericht op sales doelen
Ingezonden op 06-06-2013 - 1974x bekeken.
Nog niet genoeg stemmen voor waardering: geef je mening!
voting system
1
2
3
4
5
Maak gratis account aan
Toon volledig menu
Door deze site te gebruiken, ga je akkoord met het gebruik van cookies voor analytische doeleinden, gepersonaliseerde inhoud en advertenties.
Meer informatie.
Overhoor en verbeter je talenkennis op woordjesleren.nl. De grootste verzameling van Franse, Engelse, Duitse en anderstalige oefeningen. Naast talen zijn ook andere vakken beschikbaar, zoals biologie, geschiedenis en aardrijkskunde!