Vakken
Engels
Frans
Duits
Spaans
Nederlands
Grieks
Portugees
Italiaans
Latijn
Japans
Biologie
Aardrijkskunde
Natuur- en scheikunde
Wiskunde, rekenen
Economie
Geschiedenis
Eigen methodes
Alle vakken
Home
›
Alle vakken
›
Eigen methodes
›
communicatie wil michels
› 3 corporate communicatie
Helaas is de overhoormodule niet beschikbaar. Wel kun je deze lijst overhoren via StudyGo. Klik op 'Overhoren'
communicatie wil michels
3 corporate communicatie
Jaar 1 (mavo)
Link voor email / website
Link naar overhoring, zonder bewerk/reactiemogelijkheid (ELO)
Open met deze code de oefening in miniTeach
Twitter
Facebook
Google+
LinkedIn
beeldmerk= onderdeel van het logo, naast woordmerk. ook wel vignet genoemd branded identiteit= identiteitsstructuur waarbij een organiatie producten op de markt brengt die elk hun eigen merknaam hebben en in hun communicatie zelfstandig zijn. corporate communicatie=de communicatie waarbij de organisatie zelf centraal staat en die gericht is op beeldvorming van de organisatie bij de belangrijkste stakeholders endorsed identiteit= identiteitsstructuur waarbij een ontvanger een aantal merken voert en naast de individuele merknaam de corporate merknaam steeds communiceert.(moeder en dochter bv nestle,kitkat,bros) huisstijldragers= object waarop elementen van de huisstijl worden afgebeeld. identiteit= wat de organisatie is en wat zij uitstraalt identiteitsstructuur= de wijze waarop een organisatie haar merken wel of niet aan elkaar koppelt identity mix= combinatie van gedrag,communicatie en symboliek waarmee de organisatie haar persoonlijkheid uit. imago= beeld dat de publieksgroepen van de organisatie hebben logo=totaal van woord en/of beeldmerk monolithische identiteit= de organisatie voert een merk en huisstijl voor de gehele organisatie en al haar producten en diensten(virgin en philips) reputatie= geheel van de imago's bij de verschillende doel-en publieksgroepen door de jaren heen. woordmerk= naam van een merk of organisatie in grafische vorm. dit vormt samen met het beeldmerk het logo zelfbeeld=geheel van gedachten en waarderingen dat binnen een organisatie over de eigen organisatie bestaat.
Ingezonden op 11-01-2014 - 1429x bekeken.
Nog niet genoeg stemmen voor waardering: geef je mening!
voting system
1
2
3
4
5
Maak gratis account aan
Toon volledig menu
Door deze site te gebruiken, ga je akkoord met het gebruik van cookies voor analytische doeleinden, gepersonaliseerde inhoud en advertenties.
Meer informatie.
Overhoor en verbeter je talenkennis op woordjesleren.nl. De grootste verzameling van Franse, Engelse, Duitse en anderstalige oefeningen. Naast talen zijn ook andere vakken beschikbaar, zoals biologie, geschiedenis en aardrijkskunde!