Vakken
Engels
Frans
Duits
Spaans
Nederlands
Grieks
Portugees
Italiaans
Latijn
Japans
Biologie
Aardrijkskunde
Natuur- en scheikunde
Wiskunde, rekenen
Economie
Geschiedenis
Eigen methodes
Alle vakken
Home
›
Alle vakken
›
Eigen methodes
›
communicatie wil michels
› 0 oefententamen alle hoofdstukken
Helaas is de overhoormodule niet beschikbaar. Wel kun je deze lijst overhoren via StudyGo. Klik op 'Overhoren'
communicatie wil michels
0 oefententamen alle hoofdstukken
Jaar 1 (hbo)
Link voor email / website
Link naar overhoring, zonder bewerk/reactiemogelijkheid (ELO)
Open met deze code de oefening in miniTeach
Twitter
Facebook
Google+
LinkedIn
wat verstaan we onder feedback=De informatie die de zender ontvangt over zijn communicatie. wat wordt bedoeld met de bodycopy van een advertentie=Het tekstgedeelte van de advertentie, exclusief kop- en sluitregel uit welke vier kleuren bestaat vierkleurendrukwerk=Cyaan,geel, magenta en zwart waar is het systematisch volgen van maatschappelijke ontwikkelingen en het aansturen van de organisatie bij het inspelen op deze ontwikkelingen een onderdeel van=Van issuemanagementhierna waarom is communicatie bij een groot bedrijf het beste een staffunctie=de communicatieafdeling kan zo het management direct in beleidsaangelegenheden adviseren. waaruit bestaat de corporate identitymix van een organisatie=symboliek,persoonlijkheid,communicatie en gedrag marco borsato is ambassadeur voor war child.Hoe heet dit informatiemodel=Two step flow model iedere twee jaar wordt in de utrechtse jaarbeurs e internationale bouwbeurs gehouden, het publiek bestaat voornamelijk uit aannemers en hun personeel. Exposanten, uit allerlei branches tonen daar hun producten en diensten. Van welke soort beurs is de internationale bouwbeurs een voorbeeld=Een verticale vakbeurs u wilt en stevige brochure laten drukken voor de presentatie van een nieuwe showroom, welk papiergewicht kiest u=120 gram welke uitspraak is juist? 1.De volgorde van een strategie bij public affairs is als volgt: doel bepalen-actoren en factoren benoemen-onderzoeken van strategische allianties-vaststellen van tegenstanders en medestanders-zoeken naar het optimaal haalbare-implementeren van de strategie2.bij massacommunicatie is feedback moeilijk maar wel mogelijk= 1 en 2 zijn juist hoe noemen we een tijdelijke of vaste groep mensen in een organisatie die betrokken is bij de beslissing om een nieuw product aan te schaffen=Decision making unit een organisatie wil intern een identitieitsonderzoek gaan voeren om te kijken wat de organisatie precies is en hoe zij dit uit via gedrag, communicatie en symboliek . wat is de beste methode om hiervoor te gebruiken=Spinnenwebmethode hoe worden artikelen genoemd die op een journalistieke manier zijn vorm gegeven maar die toch een duidelijke reclamedoel hebben=Advertorials hieronder staan twee stellingen=1. een reclame in het blad cosmopolitan is een voorbeeld van internal pacing want de consument kan zelf bepalen in welk tempo en in welke volgorde hij de communicatie-uiting wil zien of horen.2. een reclame op televisie is een voorbeeld van external pacing want de consument heeft zelf geen invloed op het tempo en volgorde waarin de uiting op hem afkomt=1 en 2 zijn juist wanneer is het bepalen en vastleggen van de kernwaarden het meest belangrijk=bij het bepalen van de gewenste identiteit
Ingezonden op 11-01-2014 - 1441x bekeken.
Nog niet genoeg stemmen voor waardering: geef je mening!
voting system
1
2
3
4
5
Maak gratis account aan
Toon volledig menu
Door deze site te gebruiken, ga je akkoord met het gebruik van cookies voor analytische doeleinden, gepersonaliseerde inhoud en advertenties.
Meer informatie.
Overhoor en verbeter je talenkennis op woordjesleren.nl. De grootste verzameling van Franse, Engelse, Duitse en anderstalige oefeningen. Naast talen zijn ook andere vakken beschikbaar, zoals biologie, geschiedenis en aardrijkskunde!