Vakken
Engels
Frans
Duits
Spaans
Nederlands
Grieks
Portugees
Italiaans
Latijn
Japans
Biologie
Aardrijkskunde
Natuur- en scheikunde
Wiskunde, rekenen
Economie
Geschiedenis
Eigen methodes
Alle vakken
Home
›
Alle vakken
›
Eigen methodes
›
communicatie wil michels
› 4 specialismen in corporate communicatie
Helaas is de overhoormodule niet beschikbaar. Wel kun je deze lijst overhoren via StudyGo. Klik op 'Overhoren'
communicatie wil michels
4 specialismen in corporate communicatie
Jaar 1 (hbo)
Link voor email / website
Link naar overhoring, zonder bewerk/reactiemogelijkheid (ELO)
Open met deze code de oefening in miniTeach
Twitter
Facebook
Google+
LinkedIn
actoren= de belanghebbende partijen die bij een issue zijn betrokken arbeidsmarkt communicatie= communicatie met potentiële medewerkers en met organisaties die van belang zijn bij het aantrekken van nieuwe medewerkers arena-analyse= onderzoek naar het 'speelveld' en naar de betrokken partijen factoren= zaken en ontwikkelingen die van invloed zijn op een organisatie financieel jaarverslag= rapportage van een organisatie over haar financieel economische positie financiële communicatie= communicatie gericht op financiële doelgroepen geintregreerde communicatie= vanuit een visie en aanpak de corporate, interne en marketing communicatie samensmeden tot een geheel issue= een maatschappelijke item waarbij voor-en tegenstanders betrokken zijn en dat in de belangstelling staat van het publiek en de pers lobbyen= onderdeel van het public affairs-beleid, waarbij een organisatie gericht een relatie opbouwt en onderhoudt met personen die invloed kunnen uitoefenen op ontwikkelingen die voor de organisatie van belang zijn. monitoring= het systematisch in kaart brengen van relevante ontwikkelingen overheidscommunicatie= openbaarmaking door de overheid van informatie die van belang kan zijn voor de burgers bij het vormen van een oordeel over het bestuur, de besluitvorming en de besluiten product recall= terugname van een product vanwege een mankement public affairs= belangen behartiging op basis van het systematisch analyseren van de politiek-maatschappelijke omgeving gericht op het beïnvloeden van besluitvormingsprocessen reputatie management= het doelgerichte en systematisch werken aan de goede naam en faam van een organisatie bij al haar stake holders q&a lijst= lijst met mogelijke vragen en de antwoorden daarop stakeholders= alle individuen, groeperingen en organisaties die bepalend zijn bij een voor de organisatie belangrijk onderwerp
Ingezonden op 12-01-2014 - 2171x bekeken.
Nog niet genoeg stemmen voor waardering: geef je mening!
voting system
1
2
3
4
5
Maak gratis account aan
Toon volledig menu
Door deze site te gebruiken, ga je akkoord met het gebruik van cookies voor analytische doeleinden, gepersonaliseerde inhoud en advertenties.
Meer informatie.
Overhoor en verbeter je talenkennis op woordjesleren.nl. De grootste verzameling van Franse, Engelse, Duitse en anderstalige oefeningen. Naast talen zijn ook andere vakken beschikbaar, zoals biologie, geschiedenis en aardrijkskunde!