Vakken
Engels
Frans
Duits
Spaans
Nederlands
Grieks
Portugees
Italiaans
Latijn
Japans
Biologie
Aardrijkskunde
Natuur- en scheikunde
Wiskunde, rekenen
Economie
Geschiedenis
Eigen methodes
Alle vakken
Home
›
Alle vakken
›
Eigen methodes
›
communicatie wil michels
› 6 marketing communicatie
Helaas is de overhoormodule niet beschikbaar. Wel kun je deze lijst overhoren via StudyGo. Klik op 'Overhoren'
communicatie wil michels
6 marketing communicatie
Jaar 1
Link voor email / website
Link naar overhoring, zonder bewerk/reactiemogelijkheid (ELO)
Open met deze code de oefening in miniTeach
Twitter
Facebook
Google+
LinkedIn
actie communicatie= communicatie die gericht is op directe gedragsbeïnvloeding om aankopen te stimuleren op de korte termijn branding= consistent lading geven aan het merk decision making unit (dmu)=tijdelijke of vaste groep mensen in een organisatie die zich bezighoudt met de beslissing over een grote aankoop diversificatie= de organisatie introduceert een nieuw product op een nieuwe markt informationele positionering=hierbij worden concrete, functionele eigenschappen van een product benadrukt internal branding= het eigen merk centraal stellen bij het management en de medewerkers als het gaat om het gedrag en de communicatie marketing= alle activiteiten gericht op signaleren en bevredigen van de behoeften van de doelgroep marktontwikkeling= de organisatie richt zich op het verkopen van bestaande producten aan nieuwe klanten op nieuwe markten marktpenetratie= de organisatie wil grotere aantallen van bestaande producten op de bestaande markt afzetten positionering= het bepalen van de plaats van een merk in de markt ten opzichte van andere markten product ontwikkeling= de organisatie probeert vaste klanten ook andere producten van de organisatie te laten kopen thema communicatie=communicatie die wordt ingezet om de kennis en houding van de doelgroep op lange termijn positief te beinvloeden transformationele positionering= hierbij wordt een merk verbonden met de waarden en levensstijl van de consument tweezijdige positionering= hierbij worden zowel de producteigenschappen als de emotionele waarden gecommuniceerd
Ingezonden op 12-01-2014 - 1245x bekeken.
Nog niet genoeg stemmen voor waardering: geef je mening!
voting system
1
2
3
4
5
Maak gratis account aan
Toon volledig menu
Door deze site te gebruiken, ga je akkoord met het gebruik van cookies voor analytische doeleinden, gepersonaliseerde inhoud en advertenties.
Meer informatie.
Overhoor en verbeter je talenkennis op woordjesleren.nl. De grootste verzameling van Franse, Engelse, Duitse en anderstalige oefeningen. Naast talen zijn ook andere vakken beschikbaar, zoals biologie, geschiedenis en aardrijkskunde!