Vakken
Engels
Frans
Duits
Spaans
Nederlands
Grieks
Portugees
Italiaans
Latijn
Japans
Biologie
Aardrijkskunde
Natuur- en scheikunde
Wiskunde, rekenen
Economie
Geschiedenis
Eigen methodes
Alle vakken
Home
›
Alle vakken
›
Eigen methodes
›
communicatie wil michels
› 7 marketingcommunicatie-instrumenten
Helaas is de overhoormodule niet beschikbaar. Wel kun je deze lijst overhoren via StudyGo. Klik op 'Overhoren'
communicatie wil michels
7 marketingcommunicatie-instrumenten
Jaar 1
Link voor email / website
Link naar overhoring, zonder bewerk/reactiemogelijkheid (ELO)
Open met deze code de oefening in miniTeach
Twitter
Facebook
Google+
LinkedIn
beurzen= evenementen waarbij een organisatie tegen betaling een standruimte huurt om haar producten of diensten te presenteren aan geïnteresseerde doelgroepen brandactivation= actie om het merk meer te verbinden met de doelgroep collectieve reclame= reclame die door of namens een groep organisatie wordt gevoerd. dat kan zijn voor een bedrijfstak of voor een gezamenlijk product combinatie reclame= gezamelijke reclame door verschillende, niet direct met elkaar concurrerende ondernemingen. bijvoorbeeld textiel en een wasmiddel conferentie= een- of meerdaagse bijeenkomst waarin wordt overlegd en onderhandeld congres= een grootschalig, opgezette een-of meerdaagse bijeenkomst met een informatief karakter CRM=customer relationship management is het realiseren, behouden en versterken van klantrelaties direct mail= rechtstreeks benadering van de doelgroep via de post of email direct marketing=vorm van marketing waarbij de communicatie met (potentiële) afnemers direct plaatsvindt zonder tussenkomst van verkopers en andere tussenschakels donatie= gift van een organisatie of particulier zonder dat daar een communicatieve tegenprestatie tegenover staat draaiboek= een overzicht van wie,wat op welk tijdstip doet. event= manifestatie met als doel het merk meer lading te geven free publicity= onbetaalde aandacht in de media (earned media) fundraising= activiteit waarbij een organisatie schenkingen verzamelt voor een vooraf bepaal specifiek doel guerilla marketing= creatieve communicatie op onverwachte plaatsen en onverwachte momenten horizontale beurs= beurs waarbij een groep exposanten uit een branche zich aan doelgroepen uit verschillende branches presenteert persoonlijke verkoop= directe contacten tussen de onderneming en haar afnemers met als doel het afsluiten van een (verkoop) transactie publieksbeurs= beurs die zich richt op een algemeen publiek seminar= een studie- en discussiebijeenkomst met een praktisch karakter sponsoring= zakelijke overeenkomst waarbij de sponsor in ruil voor (financiële) middelen communicatiemogelijkheden van de gesponsorde krijgt symposium=een studie- of discussiebijeenkomst met een wetenschappelijk karakter verticale beurs= beurs waarbij exposanten uit verschillende branches producten presenteren aan professionele doelgroepen uit een branche workshop= een studiebijeenkomst waarbij de deelnemers zelf actief zijn
Ingezonden op 12-01-2014 - 2314x bekeken.
Nog niet genoeg stemmen voor waardering: geef je mening!
voting system
1
2
3
4
5
Maak gratis account aan
Toon volledig menu
Door deze site te gebruiken, ga je akkoord met het gebruik van cookies voor analytische doeleinden, gepersonaliseerde inhoud en advertenties.
Meer informatie.
Overhoor en verbeter je talenkennis op woordjesleren.nl. De grootste verzameling van Franse, Engelse, Duitse en anderstalige oefeningen. Naast talen zijn ook andere vakken beschikbaar, zoals biologie, geschiedenis en aardrijkskunde!