Vakken
Engels
Frans
Duits
Spaans
Nederlands
Grieks
Portugees
Italiaans
Latijn
Japans
Biologie
Aardrijkskunde
Natuur- en scheikunde
Wiskunde, rekenen
Economie
Geschiedenis
Eigen methodes
Alle vakken
Home
›
Alle vakken
›
Eigen methodes
›
communicatie wil michels
› 9 communicatie onderzoek
Helaas is de overhoormodule niet beschikbaar. Wel kun je deze lijst overhoren via StudyGo. Klik op 'Overhoren'
communicatie wil michels
9 communicatie onderzoek
Jaar 1
Link voor email / website
Link naar overhoring, zonder bewerk/reactiemogelijkheid (ELO)
Open met deze code de oefening in miniTeach
Twitter
Facebook
Google+
LinkedIn
aselecte steekproef= bij het onderzoek wordt geen selectie toegepast, maar een willekeurige groep ondervraagd betrouwbaarheid= de kans dat de uitkomst van een onderzoek bij een steekproef overeenkomt met de resultaten van eenzelfde onderzoek door een andere onderzoeker delphi-onderzoek= een onderzoek waarbij aan een beperkt aantal deskundigen naar hun mening wordt gevraagd over een specifiek onderwerp desk research= verzamelen en bewerken van bestaande gegevens vanachter 'je bureau' field research= zelf verzamelen van gegevens die nog niet beschikbaar zijn. dus het 'veld' ingaan groepsdiscussie= discussie met een groep mensen, vaak aan de hand van stellingen kwalitatief onderzoek=onderzoek om dieperliggende redenen te achterhalen, zoals imago's en attitudes kwantitatief onderzoek= onderzoek gericht op het verzamelen van informatie bij een groot aantal mensen of organisatie, waarbij de informatie in getallen wordt uitgedrukt zodat een statistische analyse mogelijk is non-respons= gedeelte van de steekproef dat geen of onvolledige informatie heeft opgeleverd of dat niet reageerde opdrachtformulering=beschrijving van de (definitieve) opdracht probleemanalyse= fase waarin wordt vastgesteld in hoeverre de knelpunten die de opdrachtgever aangeeft met communicatie zijn op te lossen probleemstelling= de oplossing voor het geformuleerde probleem is het doel van je rapport en een goede probleemstelling geeft hier richting aan representatief= begrip dat wordt gebruikt om aan te geven in hoeverre de steekproef op een aantal kenmerken een goede afspiegeling is van gehele populatie steekproef= uit de totale populatie wordt een selectie gemaakt voor het onderzoek validiteit= de geldigheid van een test waaruit blijkt dat het onderzoek daadwerkelijk meet wat gemeten moet worden
Ingezonden op 12-01-2014 - 1207x bekeken.
Nog niet genoeg stemmen voor waardering: geef je mening!
voting system
1
2
3
4
5
Maak gratis account aan
Toon volledig menu
Door deze site te gebruiken, ga je akkoord met het gebruik van cookies voor analytische doeleinden, gepersonaliseerde inhoud en advertenties.
Meer informatie.
Overhoor en verbeter je talenkennis op woordjesleren.nl. De grootste verzameling van Franse, Engelse, Duitse en anderstalige oefeningen. Naast talen zijn ook andere vakken beschikbaar, zoals biologie, geschiedenis en aardrijkskunde!