Vakken
Engels
Frans
Duits
Spaans
Nederlands
Grieks
Portugees
Italiaans
Latijn
Japans
Biologie
Aardrijkskunde
Natuur- en scheikunde
Wiskunde, rekenen
Economie
Geschiedenis
Eigen methodes
Alle vakken
Home
›
Alle vakken
›
Eigen methodes
›
communicatie wil michels
› 12 media
Helaas is de overhoormodule niet beschikbaar. Wel kun je deze lijst overhoren via StudyGo. Klik op 'Overhoren'
communicatie wil michels
12 media
Jaar 1
Link voor email / website
Link naar overhoring, zonder bewerk/reactiemogelijkheid (ELO)
Open met deze code de oefening in miniTeach
Twitter
Facebook
Google+
LinkedIn
abri= bushokje waarop reclameposters worden aangebracht banner= advertentielink op de website bereik= aantal mensen dat met een medium of reclameboodschap wordt geconfronteerd brutobereik= som van het bereik van twee of meer media samen communicatievermogen=mate waarin een medium in staat is een specifieke boodschap op een bepaalde doelgroep over te brengen controlled circulation=het gratis verspreiden van een blad onder een geselecteerde doelgroep crossmediaal= mediastrategie waarbij de doelgroep via een medium naar een ander communicatiemiddel wordt gelokt dekking= het percentage van de communicatiedoelgroep dat door een bepaald medium wordt bereikt earned media= content over de organisatie die door anderen gratis wordt geplaatst external pacing= de ontvangen van de boodschap heeft geen invloed op het tempo en de volgorde waarin hij de boodschap ontvangt huis-aanhuisblad= gratis blad dat bij alle huishoudens in een bepaald gebied wordt bezorgd huisorgaan= publicatie van de organisatie die ongevraagd en gratis wordt verzonden aan externe relaties insert= in een tijdschrift of krant geplakte of gevouwen folder, antwoordkaart of proefmonster internal pacing= de ontvanger kan de boodschap in een door hemzelf bepaalde volgorde en tempo tot zich nemen mediabureau= bureau dat is gespecialiseerd in grootschalige inkoop van mediaruimte om zo betere voorwaarden te krijgen voor zijn opdrachtgevers mediaselectie= keuze van media die voor een campagne wordt ingezet medium= middel dat wordt gebruikt om een boodschap over te dragen mupi= kleine reclamezuil, meestal in winkelstraten nettobereik= bereik van twee of meer media waarbij de overlapping niet meetelt nulnummer= testuitgave van een nieuw blad in een zeer beperkte oplage oplage= aantal exemplaren dat van een blad wordt gedrukt owned media= de media waarover de organisatie zelf het beheer heeft paid media= ingekochte ruimte, dus het online of offline adverteren posttest=onderzoek waarbij voor de productie of het voeren van een campagne wordt gekeken of en hoe de uiting overkomt bij de doelgroep sponsored magazine= tijdschrift dat in opdracht van een organisatie wordt vervaardigd voor externe relaties en waarin advertenties van derden staan virals= online filmpjes die door de doelgroep naar elkaar worden gestuurd waste= personen die we worden bereikt door de inzet van verschillende communicatiemiddelen , maar die buiten de doelgroep vallen
Ingezonden op 12-01-2014 - 1248x bekeken.
Nog niet genoeg stemmen voor waardering: geef je mening!
voting system
1
2
3
4
5
Maak gratis account aan
Toon volledig menu
Door deze site te gebruiken, ga je akkoord met het gebruik van cookies voor analytische doeleinden, gepersonaliseerde inhoud en advertenties.
Meer informatie.
Overhoor en verbeter je talenkennis op woordjesleren.nl. De grootste verzameling van Franse, Engelse, Duitse en anderstalige oefeningen. Naast talen zijn ook andere vakken beschikbaar, zoals biologie, geschiedenis en aardrijkskunde!