Vakken
Engels
Frans
Duits
Spaans
Nederlands
Grieks
Portugees
Italiaans
Latijn
Japans
Biologie
Aardrijkskunde
Natuur- en scheikunde
Wiskunde, rekenen
Economie
Geschiedenis
Eigen methodes
Alle vakken
Home
›
Alle vakken
›
Eigen methodes
›
Economie --SGN--
› 1 Begrippen --SGN--
Helaas is de overhoormodule niet beschikbaar. Wel kun je deze lijst overhoren via StudyGo. Klik op 'Overhoren'
Economie --SGN--
1 Begrippen --SGN--
Jaar 3 (Gymnasium)
Link voor email / website
Link naar overhoring, zonder bewerk/reactiemogelijkheid (ELO)
Open met deze code de oefening in miniTeach
Twitter
Facebook
Google+
LinkedIn
Behoeften = Alle wensen die consumenten hebben. Besteding = Het geld dat je uitgeeft aan een goed of dienst. Consument = Iemand die geld uitgeeft. Consumentengedrag = Het koopgedrag van de mensen. Consumenteninformatie = Alle informatie die je als consument zoekt om een keuze te kunnen maken. Consumeren = Het kopen van producten (goederen en diensten). Demografische factor = De leeftijd, het geslacht en de gezinsomvang van een klant hebben invloed op zijn consumentengedrag. Diensten = Producten die je niet kunt aanraken. Dienstverlening = Het verlenen van allerlei betaalde en onbetaalde diensten. Doelgroep = Een groep die een bedrijf probeert te bereiken voor de verkoop van haar product. Geografische factor = De plek waar iemand woont heeft invloed op zijn consumentengedrag. Goederen = Producten die je kunt aanraken. Marketing = Allerlei maatregelen die bedoeld zijn voor de verkoopbevordering. Mediakeuze = De keuze van de manier waarop de promotieboodschap naar de doelgroep wordt overgebracht. Middelen = Het geld en de tijd die je hebt om in je behoeften te voorzien. Plaats = Onderdeel van de verkoopsbevordering die het consumentengedrag beïnvloedt, door een zo goed mogelijke plaats in de winkel voor het product te kiezen. Prijs = Onderdeel van de verkoopbevordering die het consumentengedrag beïnvloedt, door een goede prijs te kiezen. Prioriteit = Wat je uiteindelijk kiest vind jij het belangrijkste of heeft jouw voorkeur. Promotie = Het bevorderen van de naamsbekendheid van een product door reclame. Sociaal-economische factor = Het beroep en het inkomen van iemand hebben invloed op zijn consumentengedrag.
Ingezonden op 31-12-2011 - 562x bekeken.
Laatst bijgewerkt:
04-01-2012
.
Nog niet genoeg stemmen voor waardering: geef je mening!
voting system
1
2
3
4
5
Maak gratis account aan
Toon volledig menu
Door deze site te gebruiken, ga je akkoord met het gebruik van cookies voor analytische doeleinden, gepersonaliseerde inhoud en advertenties.
Meer informatie.
Overhoor en verbeter je talenkennis op woordjesleren.nl. De grootste verzameling van Franse, Engelse, Duitse en anderstalige oefeningen. Naast talen zijn ook andere vakken beschikbaar, zoals biologie, geschiedenis en aardrijkskunde!